Plaja cu gânduri despre O mie de motive
„O mie de motive” este doar un pretext pentru reperele fericirii, mai ales când spectatorii și actorul ajung la un milion de motive, chiar dacă uneori viața ne provoacă depresii și tentative de suicid.
Regizor de teatru / Theatre maker
„O mie de motive” este doar un pretext pentru reperele fericirii, mai ales când spectatorii și actorul ajung la un milion de motive, chiar dacă uneori viața ne provoacă depresii și tentative de suicid.
E atâta căldură, atâta umanitate, musteşte de sinceritate spectacolul cu O mie de motive, nimic nu e fals în intimitatea şi desfăşurarea lui.
Spectacolul este precis și sigur prin intensitatea cu care atât actorul, cât și regizorul luptă cu rutina, cu repetarea unor momente, prin tenacitatea cu care își doresc să surprindă de fiecare dată.
În O mie de motive asistăm la un one-man show cu de toate: râdem, participăm, ne distrăm, dar cred că mai ales ne întrebăm: dar eu ce motive am să trăiesc?
În linii mari, Refugiul se apropie foarte mult de stilul filmelor futuriste Matrix&co. Cu alte cuvinte, mijloacele cinematografice sunt mutate în sala de spectacol, scenografia, realizată de Maria Miu, fiind una complexă.
”O mie de motive” este un spectacol terapie pentru că îți încarcă sufletul de bine, însă te ajută să și descarci ceea ce te apasă în acel moment.
O mie de motive a fost pentru mine jackpot-ul, o surpriză colosală, un extaz dramatic și o bucurie.
O fi, oare, pentru că spectatorii teatrului independent (fiindcă acolo se produc aceste spectacole) au devenit mai răbdători, mai atenți, mai dispuși să intre în starea deloc căutătoare de spectaculos a urmăririi unui om singur pe scenă, care construiește lumi doar din cuvinte fără răspuns și propriul corp?
Florin Pierisc jr. si Horia Suru ne spun despre lucrurile minunate despre care merita sa vorbesti si pe care sa le incerci intr-o viata, in spectacolul O mie de motive, la POINT.
Amphitryon este o comedie care sfârşeşte tragic, o specificitate bine tradusă scenic în spectacol de regia lui Horia Suru.
Povestea e emoționantă și amuzantă, dar nu asta vă va ține pe scaune timp de-o oră jumate. Ar fi oribil din partea mea să vă dezvălui felul în care veți deveni, doar pentru că sunteți acolo, parte din O mie de motive.
Mergeți să vedeți piesa. O să plecați cu cel puțin un motiv de recunoștință. Și o să vă ascuțiți simțurile. O să vedeți promoroaca și o să zâmbiți. O să vreți să o treceți pe listă.
„O mie de motive” nu e o rețetă a fericirii sau a succesului garantat în viață și nici nu e un spectacol cu happy-ending.
O mie de motive e un spectacol al improvizației. Dar ce spectacol! Florin Piersic Jr. și Horia Suru s-au întâlnit la jumătatea drumului, adică în … sală.
O mie de motive poate fi considerat un spectacol atipic, sofisticat în francheţea lui aparent simplă, neconvenţional şi puţin ieşit din limitele graniţelor fixe dintre spectator şi protagonist, asociate de obicei unei puneri în scenă tradiţionale.
50 de motive ca să vezi “O mie de motive” şi să afli care-i treaba cu fericirea
Am o mie de motive pentru care stiu sigur ca trebuie sa vezi spectacolul asta. Nu pentru ca “te invata”, ci pentru ca iti schimba perspectiva. Si te aduce, la propriu, in poveste, pe scena, locul in care totul se poate schimba si personaliza in functie de tine.
O mie de motive e o poveste despre cum ne salvăm încercând să-i salvăm pe alții și despre ce pierdem sau cum riscăm chiar să ne pierdem în timp ce suntem salvatori.
„Amphitrion 38” este un spectacol uman despre asumarea propriilor noastre eşecuri, fără scuza falsei „pedepse” divine. Care să fie „eşecul”, în acest caz?
Horia Suru are multe calitati, la cele de mai sus adaugându-se o doza de ironie bine plasata, lucrul atent, minutios cu actorii, modul în care stie sa-si alcatuiasca o buna echipa care functioneaza armonios.
Iar după ”Amphitrion ’38”, sentimentul care te va bântui odată ce vei fi ieșit din sala de spectacol este că, da, Zeii lucrează!
În timp ce caută răspunsul la întrebarea ce anume i-a determinat pe Eric Harris și Dylan Klebold, cei doi băieți criminali, să facă ceea ce au făcut, pătrunde tot mai adânc în lumea fragilă a adolescenței, unde totul zace sub semnul nesiguranței și al frustrării.
Columbinus nu a fost un simplu spectacol, a fost o stare, un cumul de emoții ce au culminat cu o serie de aplauze în care se simțeau de-o potrivă recunoștința și teama.
Despre acest e voie/ nu e voie, e moral/ e imoral, e inofensiv/ e periculos vorbește spectacolul de la Odeon, Refugiul, text multipremiat în 2012, al autoarei americane Jennifer Haley.
Beatrice Lepădat liternet.ro De la etică la moartea aseptică – Refugiul Un bărbat matur îi oferă fetiţei de lângă el un tort splendid care “reface structura cristalelor”. Ea spune că tortul emite sunete cântate parcă de nişte pitici care locuiesc … Continued
Refugiul a fost pe masura asteptarilor. Mi-au placut decorurile si faptul ca m-a tinut in suspans. Subiectul este unul sensibil: pedofilia in mediul virtual. Impactul este puternic, nu poti sa ramai indiferent. Per total, piesa merita vazuta.
Refugiul este un spectacol unicat, cu o forţă de transmisie şi un magnetism speciale. O poveste în care rămâi captiv, mult timp după lăsarea cortinei.
Refugiul – o piesă de teatru care m-a zdruncinat în temelie; m-a făcut să pun sub semnul întrebării activitatea mea din fiecare zi. Om de social media.